Tuesday, March 29, 2011

Give me a fucking break!!!

You know...there are just some things that go on in the world today that make me just want to fucking .....
S-C-R-E-A-M!!!

I've listed, or ranted on, some of those things over time here.  THIS....so one of them!

So, I was working yesterday, as I tend to do every day of the week being the good, self employed drone that I am.  I see this article title (mind you this is only one of many varieties of this story all over the blasted internet)...


My first reaction was to laugh.  Seriously!  Come on, the American judicial system has many fucked up quirks.  Some I agree with, most of them I don't.  My first thought though...about this...spoof news.  You know, like you would expect to see on The Onion or some other such website.

Always looking for a good laugh, I looked at the article.  Then I just got fucking pissed off.

This bullshit is TRUE! You have got to be fucking kidding me!

Firstly...is it really ANY surprise to ANYone that Willie Nelson has been caught with pot on his tour bus?  No!  In fact, at this point, I'm pretty sure that his number of possession charges outnumbers all of my fingers and toes combined; even the mutant extras that I keep hidden from the world.

However, laws state (a severely simplified version of course)
- marijuana (or any other drugs deemed illegal) = illegal
- person caught in possession of marijuana (or any other drugs deemed illegal) = bad
Go to jail.  Do not pass go.  Do not collect $200.

Now, granted, the amount of jail time actually administered to the "bad" people tends to vary based on how much of the drug they have in their possession.  Repeat offenders are generally, over time, given increased time in rehab the pokey.  Joe Dickwad in the alley, on the wharf, down by the river....not much leway.  Eventually his rope will give out and his stay will be longer.  The cycle...probably one of the biggest jokes out there, but still a cycle.  One that every person breaking the law and getting caught must endure.

Everyone BUT celebritards (I still love you for this word Asha!) like Willie.....eh, sing for your freedom wank master!

This...shit...pisses...me...off.  

To the point where I find myself mentally swimming a bright red haze of anger.  Don't get me wrong...I'm not damning good ol' Willie Nelson (whom, I'd like to make clear, I have no love for on a personal level but will admit to liking a song or two).  However, the list of professional celebrity idiots who break the laws AND get away with it lights my fuse about as fast as anything.  In fact, the list of names stacked one on top of the other would probably be longer than I am tall.

And it's not just that they keep getting away with the same shit time and time again, but then there's the fucking news that has to smear their complete and worthless lives into my world.  The last time Lindsey Lohan went in front of the judge for her drug violation...I chanted "Put the bitch in jail!  Do your fucking job you dickless pansy!  Put the bitch in jail!" 

Yeah...no one listens to me...

Now, ok, so if all of that wasn't enough to piss me off when I finally figured out that this article was the real deal.  I skimmed the article...you want to know what my eyes landed on?  You really want to know what made my blood boil?  2 quotes.  2 fucking solitary quotes.  From the county attorney (the prosecutor)...

"'Hudspeth County Attorney Kit Bramblett said: ‘I’m gonna let him plead, pay a small fine and he’s gotta sing “Blue Eyes Crying in the Rain” with his guitar right there in the courtroom.’"

Slow boil...

Then this one...

"'He added: ‘You bet you’re a** I ain’t gonna be mean to Willie Nelson.’"

Full on, wipe-everything-out-in-it's-path rage....
ARE   ----   YOU  ----  FUCKING  ----  KIDDING ---- ME?????????

You are the fucking PROSECUTING ATTORNEY!  

It's your damned job to be an asshole!  

It's right at the top of your fucking job description to be "mean" to EVERY-fucking-BODY!

Oh...wait!  Here's a thought for both the "Judge" and the prosecutor....

DO YOUR FUCKING JOB YOU WORTHLESS PIECE OF TAXPAYER MONEY PIECE OF SHITS!

UGH!

Jewell  =)  ox

12 comments:

Widow_Lady302 said...

I have to admit...you are sexy when you rant like that! LOL PREACH IT SISTER!!

Jewell said...

lmao - Lis...I didn't know you cared. Well I knew you cared...I know you even luuuurrrrve me. I just didn't know you cared like "that"! =) lol Trust me sister, this wasn't NEARLY as eloquent as I wanted it to be but....fuck it! =)

alejandro guzman said...

I sense hostility. Am I right?
But you are right I know that. What a load of fart pushing wankers they are!

A

Jewell said...

Hmmm...hostility? No, not so much...I just am not physically capable of wrapping my brain around the concept that is those who are mind numbingly, craptasticly, blatantly, self flagellatingly, clueless shits.

Niiiice! LMAO..."fart pushing wankers" Love it! =)

hansi said...

Whoa girl! Good thing you is not de Judge. Ol' Willie would have been singin' "Blues eyes cryin' in the Pen". You fail to remember that celebrities are "Special" and need 'special' treatment because their lives are difficult, what with all that fame and fortune :)
Willie is a dumb-shit for getting busted so many times. If he'd only stay in California, he could medically stay loaded all the time, and not break the law.

Finding One's Way said...

LMFAO,Jewell they are kowtowing sons of ass kissing mother fuckers. PERIOD!END OF STORY!
They will probably have a BBQ and have good old Willy Nilly sing a song or two after they cut him lose from the courtroom.
xoxo
jess

Ron said...

I get the feeling you are mad at this judge...but I'm just guessing.

"Smoke 'em if you got 'em".

;)

Jewell said...

LOL Hansi...no worries. I'd never make judge...first I wasn't dumb enough to waste THAT much money on law school, but even better than that? I'd never make judge because I - HAVE - COMMON - SENSE! =) You are right about one thing...celebrities are special, but I don't think that liking windows kinda special is really who should be judging, prosecuting, or governing. =)

Jess...lmao - somehow I knew you'd have fun with that post. Being a fan of rants and all! =)

Ron...no, not mad. Just fed the fuck up with people in "power" make a mockery of a job that a monkey with a shit filled diaper could do standing on it's head. =)

Rachel Hoyt said...

Great. The Supreme Court says that a man who was wrongfully imprisoned for 18 years on death row deserves no monetary compensation. But Willie can get out of fines and jail if he just sings?! Perhaps the lawyers who withheld evidence in order to convict the wrong dude sang for the supreme court. Yeah, that must be it. Grrrrrrr...

Jewell said...

Doh! Caught Rachel on a rant! =) I think that might be the first time I've seen that!

Yeah - for all it's advances and nobility the justice system is truly fucked up.... =)

Annie (Lady M) x said...

Ooh, you get me all excited when you rant like that! Easy tiger!

Mind you, I can kind of see where you are coming from. It seems that being famous means you don't have to go through the same justice system as the great unwashed. Bastards!

Jewell said...

lmao - Annie...I had no idea that my rants were such a turn on! =) Oh dear...the great unwashed make another appearance! LOL They sure do get around! =) xo